Veel gestelde vragen – FAQ
Bestellen, annuleren en aanpassen.
Het lukt me niet om te bestellen, wat kan ik doen?
Als het niet mogelijk is om een product te bestellen gaat er waarschijnlijk iets mis in het order proces. Neem contact op met onze customer service en 1 van onze medewerkers helpt je verder.
Ik heb een product besteld maar nog geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat de email in je spam is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze customer service. 1 van onze medewerkers zal dan controleren of je order correct bij ons is binnengekomen.
Kan ik mijn order nog wijzigen?
Wil je je order aanpassen? Neem binnen 24 uur na bestelling contact op met onze customer service. Wij zullen proberen om aanpassingen te doen waar mogelijk.
Hoe kan ik mijn order annuleren?
Wanneer je een product besteld wordt dat automatisch doorgegeven aan onze distributiecentra en verwerkt. We kunnen je order niet meer tegenhouden, dit is een geautomatiseerd proces. Hierom vragen we je je order met zekerheid en zorgvuldigheid door te voeren. (Zoals de bestelde items, de aantallen en de doorgegeven persoonlijke adres info welke je op het formulier hebt ingevuld.) Je kunt het pakket altijd volgens onze voorwaarden terug sturen. Voor meer informatie bekijk onze return policy
Welke garanties heb ik op een product?
De consument geniet van de wettelijke waarborg van 2 jaar.
Verzenden en ontvangen
Ik heb besteld. Wanneer wordt mijn order geleverd?
Alle orders worden gemiddeld binnen 2 tot 4 weken geleverd. Track & Trace nummers worden automatisch per email verzonden zodra je order verstuurd is. Vul dit nummer in op https://parcelapps.com/nl om de status van je pakket te bekijken.
Kan ik de levertijd aanpassen?
Helaas is express delivery momenteel niet beschikbaar.
Naar welke landen kunnen jullie verschepen?
We accepteren bestellingen van de volgende landen: Nederland, Belgie.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, Wat kan ik doen?
Onze bezorgers behandelen je order met grote zorgvuldigheid. Is het bezorgde product beschadigd of defect bij aflevering? Stuur een bericht naar onze customer service.
Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen. Wat kan ik doen?
Alle bestelde producten worden los van elkaar verzonden, het andere deel van je bestelling zal dan ook snel bij je binnen zijn. Geen product ontvangen binnen de afgesproken levertijd? neem contact op met onze customer service.
Betalingen
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar bij Koopje?
-iDeal
-Credit Card
-Bancontact
-Belfius Direct Net
-KBC/CBC Payment Button
-Klarna
-Paypal
Hoe kan ik een product retour sturen?
Neem contact op met onze customer service om een RMA-nummer en retour adres te ontvangen. Zonder RMA nummer kunnen we je retour niet verwerken.
Wat kost het om een product retour te sturen?
De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant zelf. We adviseren je een service met track & trace code te gebruiken. Leelee.nl is niet verantwoordelijk voor retouren welke tijdens het terugsturen kwijt raken.
Ik heb mijn product retour gestuurd. Wat gebeurd er nu?
Zodra we je retour ontvangen hebben controleren we of het product compleet is en dat er geen waardevermindering heeft plaatsgevonden. Als dat het geval is dan storten we het aankoopbedrag terug.